Copy mapa:
1. krok k novým textům

Co je nejlepší na vaší firmě nebo službě?
Vytáhnu to nejen z vás, ale také z vašich zákazníků. Protože čím déle je člověk       v jednom byznysu, tím více silných stránek přehlíží. Nebo je třeba cítí, ale nedokáže správně pojmenovat. V copy mapě, kterou spolu vytvoříme, si všechno to dobré jednoduše přečtete.

Jak na to půjdeme?

1. Přijedu k vám
do firmy a...

... budu mít spoustu zvědavých otázek. Ke vzniku, k fungování, ke konkurenci i k vašim snům a přáním. Protože jen tak zjistíme, k čemu přesně vám má nová komunikace v dalších letech sloužit.

2. Nakouknu do hlavy vašim zákazníkům

Kdo jsou, jak řešili svůj problém dosud a proč přicházejí k vám? Jaké mají touhy, potřeby a obavy a co o vás pak říkají dál? Respektive co si budou chtít všichni noví klienti na webu či v showroomu rychle potvrdit?

3. Vytvořím vám
copy mapu

V dokumentu najdete návrhy konkrétních změn v komunikaci i přehledný brief o celé vaší firmě pro další spolupracovníky (praktická součást zadání pro webdesignéra, grafika, fotografa či specialistu na PPC nebo SEO).

Ze své copy mapy vyčtete:

  • V čem jste dobří
    Budete to umět srozumitelně popsat ostatním.
  • Co přesně zajímá vaše zákazníky
    Jejich potřeby, touhy i obavy. Poznáte je a naučíte se na ně odpovídat.
  • Kde všude o sobě mluvit a jak
    Většina firem zapomíná minimálně na jednu svou důležitou cílovku. Z copy mapy vyčtete, ke komu všemu můžete mluvit a co jednotlivým skupinám říkat, kde a jak.

Poslechněte si ty,

kteří už svou copy mapu mají

Milan Ulrych, autacesky.cz

  Tomáš Ovečka, Jazyková škola Ovečka

 Michal Štochl, Kuchyně ELZA

Copy mapa ve 3 variantách

Rozcestník

  • workshop u vás ve firmě (3 h)
  • revize stávající komunikace ve vztahu k vašim aktuálním cílům
  • analýza komunikace konkurence
  • přehled zjištění a konkrétních doporučení, kudy dál (písemný manuál)

12 000 Kč

Mapa

  • workshop u vás ve firmě (3 h)
  • revize stávající komunikace ve vztahu k vašim aktuálním cílům
  • analýza komunikace konkurence

+

  • rozhovory s vašimi vybranými zákazníky: zjistím, jak vás vidí, v čem jste podle nich silní a co vás odlišuje od ostatních. Kudy se k vám dostali, proč třeba váhali, když vás ještě neznali, a co je nakonec přesvědčilo a co o vás teď říkají dál

+

  • přehled zjištění a konkrétních doporučení, kudy dál: písemný manuál s živou prezentací

28 000 Kč

Průvodce

  • workshop u vás ve firmě (3 h)
  • revize stávající komunikace ve vztahu k vašim aktuálním cílům
  • analýza komunikace konkurence

+

  • rozhovory s vašimi vybranými zákazníky: zjistím, jak vás vidí, v čem jste podle nich silní a co vás odlišuje od ostatních. Kudy se k vám dostali, proč třeba váhali, když vás ještě neznali, a co je nakonec přesvědčilo a co o vás teď říkají dál

+

  • Jak to všechno dostat do slov? Nastavení tónu a stylu s ukázkami konkrétních textů. Například: Popis firmy, popis služby krok za krokem, výzva k hlavní akci na webu a tlačítka

+

  • přehled zjištění, konkrétních doporučení a návrhu vybraných textů: písemný manuál s živou prezentací

42 000 Kč

Za klienty jezdím po celém Česku

Přijedu i za vámi, napište mi