Napsat, nebo přepsat web?

Do čeho se pustím, tomu propadnu

Když jsem navrhovala texty pro web výtvarného ateliéru Babylonie, začala jsem chodit do kurzů kreslení. Když pro web Kávového klubu, koupila jsem si ruční mlýnek, drip a začala si doma filtrovat. Z copy zakázky pro projekt Love of Raw zase máme doma pořádný mixér.

K dobrým textům potřebujeme 3 věci: 

  • 1
    Poznat vaše zákazníky. Jen tak jim odpovíme na jejich otázky, potřeby, touhy a obavy
  • 2
    Sami věřit tomu, co říkáme
  • 3
    Mít jasný cíl: Co přesně se má na novém webu stát?

Psaní s jasným cílem

na webu funguje

„Míša nám navrhla obsahové změny a texty, které na webu reas.cz pomohly zvýšit konverzní poměr o 30 %. Nejprve se ale snažila důkladně pochopit naše potřeby, podnikání a zákazníky. Spolupráce byla perfektní.“

Michal Makošrealitní specialisti (Reas.cz)

„Míša je opravdová kouzelnice se slovy, puntičkář a člověk zapálený do praxe. Nejvíce mě baví její proces poznání zákazníka, kdy jde opravdu hodně do hloubky. U jedné spolupráce dokonce chodila na kurz malování, jen aby poznala, co daná cílovka potřebuje, jaké řeší problémy a jak vypadá jejich rozhodovací proces. A výsledek? Parádní strategie a texty, které významnou měrou pomohly ke zvýšení obratu a celkového byznysu. “

Jan KvasničkaUX designér

„Web zafungoval přesně tak, jak jsem si přál. Ač se to zdálo utopické, lidé si u nás díky novým textům začali plánovat schůzky a my můžeme pomalu zrušit celou otevírací dobu. Teď už jen nevím, co napsat na dveře studia. :-)”

Michal ŠtochlKuchyně Elza

Kolik nové texty stojí?

Ceník copywritingu

Noví klienti

(nebo klienti s novým produktem či službou)

Stávající klienti

(mají copy mapu)

Nárazově

Úpravy na webu, nové podstránky, vzkaz do balíku, e-mailové šablony...

6 800 Kč/1 copy den 

Stávající klienti

(mají copy mapu)

Pravidelně bez čekání

Trvalá copy podpora vaší firmy: obsahové konzultace, nápady i copywriting dle potřeby 

od 9 600 Kč/měsíčně

(Cena základního balíčku – 8 h)

Přepíšeme spolu web?